Stroškovno učinkovita VoIP telefonija s svojo funkcionalnostjo zagotavlja pozitivno uporabniško izkušnjo

Klasične telefonske linije so že od nekdaj v naših domovih in poslovnih objektih. Ker pa je tehnologija v zadnjih letih tudi na tem področju močno napredovala, stacionarni telefoni že dolgo niso edini kanal komuniciranja. Vse bolj jih nadomeščajo zmogljivejši in učinkovitejši sistemi, kot je VoIP telefonija, ki ponuja še mnogo več.

Gre za tip telefonije, pri kateri se za prenos govora uporablja širokopasovna internetna povezava, medtem ko njena uporaba ostaja ista. Za nemoteno delovanje torej potrebujete zunanji priklop internetne linije, ki je običajno lociran samo na eni lokaciji, zato je nadgradnja tovrstnih sistemov običajno hitra in cenovno ugodna.

Kako deluje VoIP telefonija v vašem podjetju?

Že sama kratica VoIP (Voice over Internet Protocol) pomeni, da VoIP telefonija pri prenosu govora koristi internetno povezavo. Torej se ta ne uporablja več zgolj za komunikacijo preko elektronskih sporočil, ampak še za mnogo drugega, kot so telefonski pogovori ali pa pošiljanje faksa. 

Če želimo, da VoIP telefonija v podjetju deluje brezhibno, moramo imeti VoIP server, ki je povezan na lokalno omrežje podjetja LAN. Na to lokalno omrežje pa niso povezani le žični ali brezžični telefoni, ampak tudi računalniki, IP domofoni, interfoni, snemalniki pogovorov in mnoge druge naprave. Lokalno omrežje lahko povežemo s pomočjo VPN povezave tudi s podružnicami podjetja in tako komuniciramo znotraj istega omrežja.

Z večfunkcionalnostjo VoIP telefonije do pozitivne uporabniške izkušnje

Različno velika podjetja se za VoIP telefonijo odločajo, ker prinaša veliko prihrankov, hkrati pa omogoča ogromno dodatnih storitev in funkcij. Z njo lahko sprejemate glasovno pošto, ko niste dosegljivi, pošiljate faks sporočila, si oblikujete klicne skupine ali pa poskrbite za preusmeritev klicev.

Vzpostavitev čakalnih vrst in predvajanje glasbe med čakanjem na prostega operaterja je naslednja dodana vrednost, ki vam jo ponuja VoIP telefonija s svojimi funkcijami. Klicatelji so tekom svojega klica vedno seznanjeni s številom klicateljev pred njim, kar zagotovo prispeva k pozitivni uporabniški izkušnji vaših strank.